Mikołajki z Norwit 2023 - Łap okazje !!!!

         [email protected]

Infolinia 7 dni / 07:00- 21:00
+48 573 580 859

Zwrot towaru / zgłoszenie reklamacji

Regulamin zwrotów

Kliknij i przeczytaj regulamin zwrotów

Warunki zgłoszenia reklamacji

  1. Funkcja naszej firmy Norwit sp. z o.o. przy zgłoszeniu
    Jeśli zgłosisz reklamację na podstawie gwarancji producenta, nasza firma Norwit sp. z o.o. będzie tylko pośrednikiem między Tobą, a producentem. Wszystkie warunki gwarancji (czas, formę zakończenia i ewentualny koszt serwisu) określa producent. Pamiętaj, że jeżeli producent nie uzna Twojej reklamacji w ramach gwarancji, może obciążyć Cię kosztami (np. kosztem przesyłki w obie strony).
    Ta procedura nie ukruca twoich praw wynikających z  (ustawa z dnia 23 marca 1964 r. Kodeks cywilny, Dz.U.2019.1145) oraz uprawnień z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287). - TO JEST POTRZEBNE?
  2. Uszkodzona przesyłka a Ty nie zgłosiłeś tego faktu u kuriera?
    Każda przesyłka powinna być przez Ciebie sprawdzona i otwarta przy kurierze, a w przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia powinieneś spisać protokół szkody z kurierem. Pamiętaj, że jeśli tego nie zrobisz to my nie możemy przyjąć reklamacji uszkodzonego towaru w transporcie.
  3. Uszkodzenie mechaniczne sprzętu - co dalej?
    Pamiętaj, że jeżeli stwierdzimy (my lub serwis producenta), że urządzenie, które zgłosiłeś do reklamacji jest uszkodzone mechanicznie to możemy odrzucić Twoją reklamację. Dotyczy to również sytuacji, kiedy uszkodzenie to nie będzie widoczne w trakcie przyjmowania sprzętu, a stwierdzimy je dopiero w serwisie.
  4. Opis problemu z urządzeniem - dlaczego to ważne?
    Wysyłając nam urządzenie musimy wiedzieć na czym polega problem w działaniu maszyny, aby wiedzieć gdzie i jak szukać usterki. Pamiętaj, aby dołączyć krótki opis uszkodzenia, zdjęcia i w jakich sytuacjach się pojawia. To przyspieszy cały proces reklamacji.
  5. Reklamacja, a to nie Ty kupiłeś urządzenie?
    Jeśli zgłaszasz reklamację, a produkt nabył ktoś inny to pamiętaj, aby dołączyć potwierdzenie własności (faktura sprzedaży), a dodatkowo potrzebne będzie oświadczenie klienta pierwotnego o przeniesieniu własności urządzenia.

Twoje dane i ich ochrona
Pamiętaj, że dane w formularzu zgłoszenia reklamacji podajesz nam dobrowolnie. Jeśli jednak nie podasz nam wszystkich potrzebnych danych, nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojego zgłoszenia. Informację o tym w jaki sposób i dlaczego przetwarzamy Twoje dane, znajdziesz w naszej polityce prywatności – na naszej stronie internetowej.. Twoje dane przetwarzamy i ochraniamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego