Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:
Kurier (firma przewozowa ustalana jest w sposób indywidualny)
Odbiór osobisty
Termin dostawy jest ustalany w sposób indywidualny z każdym Klientem w potwierdzeniu zamówienia.
Maksymalny termin dostawy w stosunku do Konsumenta trwa do 30 dni. W razie przekroczenia terminu wskazanego
w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu.
Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany Klient może odstąpić od umowy.
Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
Informacje o dostępnych w Sklepie sposobach dostawy oraz wysokości kosztów dostawy podane są w zakładce koszty wysyłki.
Sklep odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu,
w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.
Po otrzymaniu przesyłki Klient będący Przedsiębiorcą winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość.
W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych
do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności kuriera.
Spisanie protokołu stanowi warunek do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
Klientowi będącemu Konsumentem w rozumieniu par. II pkt 2 Regulaminu Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.
Każdy Kupujący wraz z towarem otrzymuje fakturę VAT lub paragon.