Regulamin wysyłki NORWIT.pl

  1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępne na stronie Sklepu, są to:
    • Kurier (firma przewozowa ustalana jest w sposób indywidualny)
    • Odbiór osobisty
  2. Termin dostawy jest ustalany w sposób indywidualny z każdym Klientem w potwierdzeniu zamówienia. 
  3. Maksymalny termin dostawy w stosunku do Konsumenta trwa do 30 dni. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany Klient może odstąpić od umowy.
  4. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  5. Informacje o dostępnych w Sklepie sposobach dostawy oraz wysokości kosztów dostawy podane są w zakładce koszty wysyłki.
  6. Sklep odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep.
  7. Przesyłki kurierskie podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu.
  8. Po otrzymaniu przesyłki Klient   będący Przedsiębiorcą   winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności kuriera. Spisanie protokołu stanowi warunek do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.   Klientowi będącemu Konsumentem w rozumieniu par. II pkt 2 Regulaminu Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.
  9. Każdy Kupujący wraz z towarem otrzymuje fakturę VAT lub paragon.
  10. Towary dostarczane są jedynie na terenie Polski.